Korupcja

Z Conan Exiles Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

„Korupcja” jest jednym z efektów statusu w „Conan Exiles”.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Wiele ciemnych miejsc na Wygnanych Conan jest wypełnionych korumpującą magią. Kiedy eksplorujesz głębokie jaskinie lub starożytne ruiny, magia, która wciąż tam trwa, powoli cię psuje. Kiedy walczysz z magicznymi stworzeniami, takimi jak demony lub nieumarli, ich obecność lub ataki mogą spowodować zepsucie.

Korupcja zmniejsza maksymalne Zdrowie i Wytrzymałość postaci gracza, a im bardziej są narażone na zepsucie, tym gorzej. Gdy zostanie zepsuty, gracz będzie musiał spędzić czas w obecności Tancerzy/Artystów Niewolników, aby go usunąć. Po usunięciu uszkodzenia ich stan powróci do normy. Chociaż szukanie takich ciemnych miejsc jest niebezpieczne, często są one pełne cennych skarbów lub mistycznych wieści. [1]

Maksymalna ilość korupcji, jaką gracz może uzyskać, wynosi 50% jego maksymalnego zdrowia i wytrzymałości. W tym momencie korupcja nie będzie dalej obniżać maksymalnego zdrowia i wytrzymałości graczy. Gracze będą kumulować korupcję w tempie 1 punktu na 5 sekund, gdy znajdują się w skorumpowanych obszarach.

Mechanik[edytuj | edytuj kod]

Poddając się uszkodzonym obszarom lub atakom potworów, gracze zauważą fioletową ramkę wokół ekranu, a także debuff „Corain Corrupt” po lewej stronie ekranu.

Jednym ze sposobów usunięcia zepsucia jest stanie w pobliżu niewolnika artysty. Gracze, którzy nie posiadają tego rodzaju niewolników, mogą odwiedzić tancerzy w barze Sepermeru, Miasto Łowców Reliktów na zachód od mapy.

Korupcję można również usunąć, jedząc Serce Bohatera lub pijąc Cleansing Brew.

Referencje[edytuj | edytuj kod]

<referencje />